lunes, 5 de noviembre de 2007

EL TEMPS


Hi ha qui parla del temps com aquell remei tant valuós que ho cura tot. Jo no se si serà així, però de moment en tinc l’esperança. Ara l’esperança focalitzada ha desaparegut. S’ha transformat en una esperança universal, del dia a dia. Tinc ganes de créixer com ho fan les plantes. Sentir-me regada pel temps, el sol, els amics, el vent, les xerrades, el mar, la lluna, la dansa... per tots aquests instants que ara, són tant i tant especials. No deixo perdre ni un segon el sentiment de felicitat i aquest em córrer per les venes i no deixa d’estar-hi en els moments no tant feliços. Ara el meu cos te memòria! És capaç de recordar les rialles, l’energia positiva, l’emoció...quant els meus ulls deixen anar llàgrimes de dolor. El meu cor ja no pot ser pertorbat per la pena. Tinc l’ajuda del temps!
Aquesta ajuda consisteix en viure el moment present. Deixar enrera el passat i creure en el futur i permetre-li que ens sorprengui!

6 comentarios:

may dijo...

Jo crec que sí, que amb el temps tot passa!
I m'encanta aquesta energia que tens, i la capacitat per mirar endavant, l'optimisme, el saber aprofitar els instants i el saber estar en aquest món.
Vull que sàpigues que el dia que estiguis cansada, el dia que et permetis caure, jo intentaré agafar-te, i si més no, estar al teu costat.

*una abraçada*

SHADOW dijo...

M'encanta llegir-te tan positiva i amb tantes ganes de lluitar. Trobaràs mil ocasions per somriure i per millorar el que has tingut fins ara. Cuida't molt i saps que seré aquí pel que necessitis.
Un petonàs

Evita dijo...

El temps és la cura més sana que hi ha, la que ens ensenya a ser més grans i a ser persones, a fer-nos com som. El temps és qui ens mana al destí!
Un petonàs!

Rodamona dijo...

Deixar-se sorprendre no es facil pero es un bon regal de recompensa pels cors que cerquen en aquesta vida quelcom mes. Tindras tantes sorpreses com les que et permetis, Ester, i les podras contemplar cada nit, orgullosa, dins el teu cel estrellat. Gracies per compartir amb nosaltres tota aquesta magia, gracies per ser-hi! T'estimem.
Toni i alba

aila dijo...

Acabo de llegir l'escrit que parla del temps, i encara tinc la pell de gallina i els ulls brillants.
Des de que vau venir a casa no l'havia obert i avui m'hi he passejat una estona. Algunes de les imatges que surten m'han fet retrobar en moments molt especials.
Un petó amb aires peruans

esterdementa dijo...

Gràcies a tots!
A més a més del temps us tinc a tots vosaltres.
Aquest positivisme que tinc també forma part de totes les experiències passades i presents que he i estic vivint al vostre costat.
gràcies a tots.