martes, 13 de noviembre de 2007

DIVERSION, PASION, FUERZA INTERIOR

Las horas pasan y a medida que pasan, más pasion, más fuego, más diversion hay en mi vida. Soy asi! Ahora me doy cuenta! Hasta ahora no habia descubierto muchas partes de mi cuerpo, de mi mente, de mi alma.
Y vosotros formais parte de todo eso. Cada persona me llena de su luz sea muy fuerte o muy suave, muy caliente, tibia o fria. Cada ser tiene su color, su fuerza interior.
Entre todos creamos la hoguera de nuestras vidas!
Podemos ser serpiente y dejar atràs nuestras pieles ya no necessarias. Podemos ser mariposas y empezar a volar, podemos ser piedras y empezar a recordar quien somos, que queremos, como y porquè lo queremos de esta forma!


GRÀCIAS.

5 comentarios:

Evita dijo...

I tant que si, que cada dia hi ha d'haver més alegria. Tots portem una flama a dins, i totes les flames encendran una foguera de felicitat i esperança que cremarà totes les pors i les tristeses!

Zazpi dijo...

Hola Ester!!
doncs sapigues que amb coneixes mes del que et penses.
Treballava a Evann Perruquers i jo si et tinc present.
Gracies per Comentari, s'agareix el qeu dius perque ho he sentit sincerament.
Nikus*
Cuida't.

SHADOW dijo...

Gràcies per compartir la teva llum amb mi aquesta tarda. M'ha ajudat explicar-te la meva història i m'he sentit una mica més alleujada.
Segueix el vol que has encetat, aquesta llum no s'apagarà mai si segueixes lluitant per ser feliç.

Un petó, guapa.

esterdementa dijo...

hola a totes i moltes gràcies.

evita- m'encanta la teva força, el teu impuls. Merci! Petons màgics.

Zazpi- ja estic el cas de qui ets! La veritat si que sóc molt sincera! la meva vida ha canviat molt i la primera regla per mi és la sinceritat. I al saber veure totes les coses positives que té la vida mateixa. El sol fet de ser aquí ja és molt positiu.
Ens comuniquem guapa!

shadow- Et dic el mateix ja t'ho he fet saber al teu blog. També estic contenta de la tarda que hem compartit.
Seguiré amb la llum. Ara ja no es pot apagar! Cada cop és més forta!
merci

may dijo...

m'agrada veure't així...explorant noves formes, descobrint horitzons, vivint amb tots els sentits...
és bo deixar enrera coses que ja no et serveixen per continuar endavant i agafar-ne de noves, que sí que et serviran
*mmmmmuaaaaaaaaa*