lunes, 26 de noviembre de 2007

EFECTES DE LLUNA PLENA!


Com aquell qui res, una lluna plena que dura més de tres dies. Caps de setmana de ball, diversió i alegries.
Et deixes portar per la llum i la nit, tot i semblar que serà un desastre, es comverteix en una sorpresa agradable darrera una altre.
Comparteixo el meu temps amb persones que realment m'importen i alhora personatges nous que van entrant a la nova vida.
Melodia sinuosa, moviment sensual, paraules suaus a cau d'orella, petons i rialles. Trobo en cada moment el que busco! Sinceritat, fluidesa, sencillesa i felicitat que ara mateix i sempre és el que més importa.

Vosaltres m'ompliu les butxaques de dolces afirmacions. Quan més us miro i aprecio com sou, més us estimo, m'estimo jo i més em conec.

4 comentarios:

may dijo...

nenaaaaaaaaa...quin finde eh?? m'alegro d'haver-te trobat i sobretot compartir amb tu una nit inoblidable!!! jo no sé com ho fem pero sempre la liem!!!jejej
molts records...per repetir!!oeoe!!
*una abraçada*

SHADOW dijo...

Esterdementa, cuida't moooooooooolt i viu, VIU, gaudeix, envolta't de la gent que t'estima, respira, descansa, omple't d'energia, aprofita les bones vibracions de la lluna plena però no vulguis anar molt ràpid: tot té el seu temps i et noto una mica "saturada", m'equivoco?
Compta amb mi per tot el que jo pugui fer, sóc aquí, ok?
Una súper abraçada!

esterdementa dijo...

Ja ho pots ven dir May. Sóm unes bèsties! Varem remoure tota la discoteca sencera!
I després sort d'algunes més calmadetes que si no!!!!
Bé a veure si ens veiem aviat que t'anyoro!jejeje
petons

Shadow guapa,

doncs una mica estressada si. Tinc moltes coses a fer això ja és normal de mi, no ve pas d'ara.
La lluna també m'ha apretat una mica,jejeje.
Ja s'anirà posant tot a lloc.

merci bonica!

Evita dijo...

La lluna plena!
Quan surt més que mai la màgia de la vida, quan tot es remou per dins... En el fons som aigua i la lluna ens la fa moure, passejar per dins nostre i ens l'omple d'energia! Que sempre tinguem una lluna per observar i per somniar!
Un petonàs preciosa!