jueves, 27 de diciembre de 2007

NOCHES


Como si no estuvieras.
ya terminé de darle vueltas al pasado.
un dia de golpe y porazo,
se me ha ido la melancolia.

Ahora pienso en ti
y es como si ya no quisiera
ni que amigo fueras
te dije si querias andar a mi lado
de otra forma y no quisiste
ahora soy yo!

Me molesta que tu presencia
se ponga en medio de mi camino
Mi nuevo amante se va a lo lejos
porque si tu lo vieras...
si lo supieras...

Yo siento por ese principe!
Quiero el azul de sus cuentos
el aroma de la fantasia
besos de miel
para combertirme en princesa.

Pero tu como bruja malvada
me das la manzana
para que dormida quede
asi quando tu quieras
podras despertarme
con tus besos de rana

Eso es muy dentro de ti
ni siquiera lo ves
en la oscuridad de tu plexo
tendras que luchar
y ayudarte de los espejos
para que te den luz y reflejo!

6 comentarios:

may dijo...

Doncs si ell no ho veu, és el seu problema.
Tu has de crear el teu propi conte!!! (deixant a part el seu)...molt fàcil de dir pero suposo que no tant facil de fer!!

En el teu conte no hi ha bruixes malvades, en el teu conte es respira aire de colors, es mira amb el cor i s'abraça la gent..en el teu conte es fan les coses per amor.

per cert, princesa ja ho ets!!
*mmmmmmmmmmmmmmuuuuaaaaaaaaaaaaaa*

Evita dijo...

Bruixeta, però no malvada! Al contrari, bruixeta encantada que es passeja per la vida donant energia i força! Bruixeta de sentiments, has entrat a la roda fetillera de la felicitat!
Un petonàs

SHADOW dijo...

Ei guapíssima!
No reculis en el camí començat, mira endavant i no et permetis tristeses ni dubtes! Ets un sol i tens molta gent al voltant que vol gaudir dels teus raigs de llum i escalfor. Jo, entre elles.
Un petonassssu i seguim en contacte!

illetapitita dijo...

Maca!
On és aquesta foto?
És molt maca, aquest lloc transmet un no sé que...
Fins aviat!
Petonet!

esterdementa dijo...

Gracies precioses!
May m'agrada molt que em facis sentir dins d'un conte de colors. Tu formes part d'aquest conte!
Evita fada meva, gràcies per recordar-me que el meu lloc està sobre una escombra de color de rosa.
Shadow gràcies per compartir y voler estar al meu costat. Ens en sortirem juntes. Tu tampoc no defelleixis!
illetapitita la foto es al Canigó. Va ser una sortida amb un amic. Va ser genial i la veritat es que hi vaig respirar, com dius tu, un no se que especial.

Guerrero F. dijo...

no podrán cambiar un sentimiento tan especial y bonito de una bruja de luz, no hay conjuro ni pósima que cambien a tan linda persona...cuidese siempre brujita de menta y nos vemos seguro.